2013/01/04

Laura ir Mindaugas

Pabaigus didžiausius 2012metų darbus, pats laikas prisėsti ir pradėti pildyti dienoraštį ,vasaros metu, surinktais įspūdžiais.  Kiekvieną kart rinkdama nuotraukas šiems įrašams dvejoju – spalvotas ar juodai baltas?  Spalvos labai gražu, bet aš visuomet buvau, esu ir matyt liksiu juodai baltos fotografijos mylėtoja. Negalėčiau pasakyti, jog spalvotos nuotraukos nepatinka, patinka tikrai, bet mano pirmoji -tikroji meilė matyt užkoduota juodai baltomis spalvomis :)
Laura, Mindaugai  jūsų dieną prisiminus aš visuomet šypteliu,kur ten šypteliu-išsišiepiu iki pat ausų J, o kaip gi – juk ne kas dieną „pasiseka“ fotografams sumaišyti bažnyčias ir ne kas dieną tenka bėgti tokiu tempu per pusę Kauno. Buvo ekstremalu, karšta ir adrenalino lygis buvo  pasiekęs viršūnę. Bet spėjom, viską padarėm ir svarbiausia, po to smagiai visi iš to juokiamės. Jus prisiminus net ir po 100 metų ;) šypsosiuos. Ačiū Jums už karštus įspūdžius!

IMG_2220

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

IMG_2622 (2)

IMG_2600 (3)


Gėlės - http://www.duziedeliai.lt/

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Tinklaraščio archyvas